Har du brug for at skrifte?

Dét, Karin mener, er...
En af de ting, jeg altid har misundt katolikkerne er skriftestolen! Vi har måske en tendens til at gøre lidt nar af katolikkernes fjollede ”Jeg-kom-lige-til-at-slå-ihjel-så-skal-vi-sige-1000-kr-og-så-er-vi-kvit”-metode Tænk, at kunne opføre sig som et svin, og så bare betale for aflad. Smart. En idé indført af nogle af geniale iværksættere med godt øje for forretning. Hvis man ser bort fra, at det oprindelige formål måske ikke var så ædelt endda - og muligvis er blevet misbrugt et par gange for at lette samvittigheden - er det da en rigtig god idé! Jeg går ud fra, at vi alle til tider tænker/gør/siger ting, som vi fortryder eller bare ikke er superstolte af. (Eller er det et udtryk for, at tyv tror hver mand stjæler?). Vi ved næsten altid godt selv, hvad der er…
Read More