Kunsten at sætte sig i andres sted. En post-valg indlæg.

Dét, Karin mener, er...
Jeg har heldigvis en masse dejlige venner. Og endnu heldigere: De er næsten alle sammen akkurat lige som mig! I fyrrene. Børn, der er jævnaldrende med mine. Længere videregående uddannelser. Styr på økonomien. Ikke-rygere. Avislæsere. I nogenlunde god form. Med nogenlunde samme politiske holdninger. Det er bare så skønt - for når vi er sammen, kan vi sidde og bekræfte hinanden i, at vores tanker om livet og verden bare er så rigtige. Det er dejligt at være sammen med nogen, der tænker som en selv. Sådan 100% rationelt. Som bekendt findes der også en masse anderledes mennesker derude, som ikke nødvendigvis tænker lige så rationelt. Det er der jo ikke rigtig noget at gøre ved, og de skal jo også være her. Og det er vi også alle sammen enige…
Read More