Samfundets absurditet…
Kender I det … når det sådan for alvor slår jer, hvor ALDELES ABSURD vi har fået indrettet vores samfund? Når det HELE forekommer så himmelråbende dumt, at I næsten ikke kan være i jeres egen krop og har lyst til at gå skrigende ud på gaden, som en anden dommedagsprædikant, med et banner hvorpå der står ”SÅ STOP DOG VANVIDDET”? Måske lidt ekstremt (?), men sådan har jeg det engang imellem, når jeg står ud af sengen. Mit seneste anfald kommer af en meget konkret hændelse: Jeg har nemlig læst den fremragende bog ”Vi er alle anderledes” af Christian Groes. Den opsummerer alt for tydeligt det, der er i vejen med det samfund, som vi har travlt med at kalde ”verdens bedste”. Hvor skal jeg starte med at opsummere…








